...

میدونی امروز داشتم با خودم میفکریدم

دیدم

18 سال تنهایی

18 سال بد بختی

18 سال نه دوستی نه کسی

سن 16 سالگی وبلاگی داشتم که اینقد تلخ مینوشتم که بهم میگفتن صادق هدایت

ولی...

پارسال همین موقع بود

 رفتم تو نیمباز

دلم خیلی گرفته بود از اون فرناز

دلم پر بود از پگاه که اصلا منو به این راه کشوند

دلم پر بود از اون یکی که دیگه اسمشم نمیبرم که لگد زد به تمام علاقه ای که بهش داشتم

رفتم تو اولین روم اسمش خدا بود

یه نفر بود باهاش صحبت کردم

کلی نالیدم ولی هی میگفت برو بابا

برو خدات رو شکر کن اخر فهمیدم یه دختر معلول که چون فقیرن نمیتونه بره دانشگاه

هی میگفت مطمئن باش برا تو هم درست میشه

من با خودم میگفتم

چی میگه این 18 سال تنها بودم یهو درست میشه؟

اسم اون دختر فرشته بود

خیلی جالب نه؟

روم خدا

فرد فرشته

از اون روم زدم بیرون

رفتم روم عشق

ساکت داشتم چت هارو میخوندم که متوجه شدم یه دخترم هست که عین من تو روم هستا ولی حرف نمیزنه

رفتم باهاش صحبت کردم

-سلام

+ سلام

-اصل میدی؟

+اول تو

-اردلان 18 ساله از تهران

+منم پریسا 17 ساله از تهران

- پریسا خانوم دلم گرفته میتونم باهاتون درد دل کنم؟

+من دلداری بلد نیستم

- عیب نداره فقط میخوام یکی بشنوه دلم خیلی پره

+باشه

- شروع کردم کل زندگی نامم رو تعرف کردم حدودا ساعت 1 شده بود

+ ببخشید میتونم یه چیزی بگم؟

- بفرمایید

+ خیلی دیوونه این

اینهمه خیانت ولی باز موندی؟

-اره

-کلا زندگیم چرت بوده

+ بله معلوم

- میتونم باهاتون یه دوست معمولی باشم؟

فقط دوست تا اگه دلم گرفت باز بحرفیم اگه بعدا دیدم میتونیم بهم اعتماد کنیم دوستی عاشقانه

+باشه

- شمارتم میدی اگه نبودی بهت بزنگم

+ باشه ولی باید قول بدی اگه نشدیم شمارم رو پخش نکنی

- وا مگه خلم؟

+باشه بیا

0935...

اون شب نفهمیدم دقیقا چی شد

ولی

انگار اون روم خدا و فرشته حرفش درست بود

همه چی تموم شد

چشمام باز کردم دیدم

دیگه تنها نیستم

خدا یکی از فرشته هاش رو برا من قرار داده

تازه فهمیدم چرا قبل پریسا هیچ چیزی حتی با دختر بیرون رفتنم نتونسته بودم تجربه کنم

تازه فهمیدم چرا رابطم با اون و پگا ه و فرناز ادامه پیدا نکرده بود

تازه فهمیدم اینکه میگن خدا اگه ازت یه چیز رو گرفت نگران نباش یه چیز بهتر برات در نظر گرفته

یک سال گذشت

بسه دیگه زیاد عاشقانه شد:دی

من خلم چلم

اصلا اسکل

از زندگی نا امید

بد بخت

بیچاره

کصافت

هووووو همه اینا عمت

همینطور دهنش رو وا کرده داره میگه

ولی یه چیز منو زنده نگه داشته

اینکه با همه اینا

یکی فقط یکی

تو این دنیا هست با همه اینا هنوز دوسم داره

خیلی کصافت ها

ولی دوسم داره

کلی هم اشغال

ولی دوسم داره

کچل زشتم هست

ولی دوسم داره

سگ باهاش دوست نمیشه

ولی دوسم داره

پس گور بابا همه خشگلا و خوبا و مهربونا و دافا شاخا

خوبا عالیا

کل دنیا هم نباشن

فقط این باشه

اصلا جونم تازه میشه

تو این یه سال کاری کرد که حتی باورم نمیشه اینقد عاشق شده باشم

اردلان قلیونی لات فلان

تبدیل شده به من

میگن عشق شیر رو موش میکنه همینه ها:دی

ولی خوشحالم خوشحالم بلاخره قدرت عشق چشیدم

امروز که یه سال

دلم میخواد 70 سالگی بیام بگم پریسا دیگه نا زنده موندن ندارم از عشقت ولی باز حتی یه ذره هم ناراحت نیستم دلم میخواد عشقم روز به روز بیشتر بشه بهت و تو هم همینطور و حتی اون دنیا هم مال هم باشیم

عاشقانه تا اخرین روز هستی میپرستمت

نه دنیا ها

هستی اخرین روزی که خدا بگه خب دیگه چراغ هارو خاموش کنین منم دیگه حوصله ادامه دادن ندارم

تا همون روز فقط تورو میخوام و غرغمولتم

سالگردمون مبارک عشق ابدی من

...

1 day

...

همسترم مرد:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

...

جینگول شاد و اسکلم

قدر پری رو میدونم

پا میکوبم من

لیس میزنم من

شاد روانم:دی

3 روز دیگه مونده:دی

تا چش همه فضولا دراد:دی

واییی اینقد شادم

دیشب یهو دیدم دخترمون داره میلرزه حالش بد بود خیلی ناراحت بودم

صبح بردمش دکتر

گفت خوب میشه

دیگه سر از ما تحتم نمیشناختم کلی خوشحال شدم

ولی کلا این چنروز خیلی با خودم درگیرم

از یه طرف بدنم داد میزنه اردلان تو یه لاشی عوضی کثافت به تمام عیاری

اونور بدنم داد میزنه عمت لاشیه دیوث با خودت درست صحبت کن:دی

نمیدونم یه چیم شده

واسه چیزی که تموم عمر میخواستم حالا حس دارم که اشتباه بعد میشینم میفکرم هیچ چیزی نداره بگم اشتباه پس درسته

نمیدونم

کلا هم این چن روز خیلی دلم براش میتنگه

دلم یمخواد باهم بریم تو یه اتاق

درو ببندیم خدمون دوتا فقط

بعد جفتمون لخت شیم

.

.

.


بعد بشینیم رو به رو هم تا صبح به چشا هم نگاه کنیم

واقعا که خیلی منحرفین فک کردین ما از اون کارای خاک برسری میکنیم؟ برو خانوم برو اقا ما از اون خانواده هاش نیستیم

لختم برا این میشیم که هوا گرمه

چه قدر شما منحرفین

اه اه  اه

ولی جدی خیلی دلم برا بغلت تنگ شده پریسای من

دلم میخواد زودتر فردا بشه

بیام بوست کنم لیست بزنم یه من توف روت جمع بشه بعد بزارمت تو افتاب خشک شی:دی

خیلی غرغمولتم ماه من

بزار از این شعرای سلطان سلیمانی برات بگم:دی

ای قلب من

ای غرغمول من

ای تهرانم

ای ایرانم

ای جهانم

ای سلطان قلب های من

ای غریب اشنا گوگوش من

ای ستاره های سربی من

ای حریق سبزم

ای غمر خانوم من

ای شمسی کوری من

ای غرغمولم

ای بز اخوش

اصلا برو نمیخوام بینمت



به به ته شعر عاشقانه بود

مخصوصا اخرش:دی

یه دنیا میخوامتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

هیچوقتم تنهات نمیزارمممممممممممممممممممممممممممممم

ای

...

4roz

...

5 روز

...

 

دلت با من هماهنگه نگاه ِ تو تو چشمام ِ
تنت با من میرقصه
همونی حسی که می خوامه
تو این دنیا واسه شبهام جز آغوشت پناهی نیست
با این حالی که من دارم
جز اینجا دیگه جایی نیست
همینجا باتو می مونم همینجا که هوا خوبه
نفس تو سینه میگیره
دلم واسه تو میکوبه

من یه دیوونه ــَم وقتشه عاقل شم
تو ته ِخوبی
حق بده عاشق شم
عمرم و گشتم تا که تو پیدا شی
هیچی نمیفهمم
فقط می خوام باشی
فقط می خوام باشی

.

.
.
دلت با من هماهنگه نگاه ِ تو تو چشمام ِ
تنت با من میرقصه
همونی حسی که می خوامه
تو این دنیا واسه شبهام جز آغوشت پناهی نیست
با این حالی که من دارم
جز اینجا دیگه جایی نیست
همینجا باتو می مونم همینجا که هوا خوبه
نفس تو سینه میگیره
دلم واسه تو میکوبه

من یه دیوونه ــَم وقتشه عاقل شم
تو ته ِ خوبی
حق بده عاشق شم
عمرم و گشتم تا که تو پیدا شی
هیچی نمیفهمم
فقط می خوام باشی
من یه دیوونه ــَم وقتشه عاقل شم
تو ته ِ خوبی
حق بده عاشق شم
عمرم و گشتم تا که تو پیدا شی
هیچی نمیفهمم
فقط می خوام باشی
من یه دیوونه ــَم وقتشه عاقل شم
تو ته ِ خوبی
حق بده عاشق شم
عمرم و گشتم تا که تو پیدا شی
هیچی نمیفهمم
فقط می خوام باشی

...

6 roz

...

yek hafte

...

این یه تیکه رو با صدا الندلونی بخونین

آه ای پریسا

آه ای پریسای زشت و خپل و کچل من

آه ای پریسای بیریخت و دماغ گنده و بد ترکیب من

هیچی فقط میخواست بگم عاشقتم

ضایع شدی نه؟:دی

گفتی الان فیلم هندیش میکنم میگم آه ای پریسا تو بر پشت من خنجر فرو نمودی و تا مقعدم را مورد چاک نمودی

بد سر بزارم تو دامن جون بدم؟:دی

برو خانوم برو ما ازین خانواده هاش نیستیم

ما اصلا مقعد نمیدونیم چیه

 ما خانواده با تربیتی هستیم

من فقط میدونم عشق به تو یعنی چی

البته عشقت همون پاره نمودی رو انجام داده ها

ولی خودت زورت نمیرسه:دی

وای چه نقده دلم برات تنگ شده

کثافت از 3 شنبه ندیدمت

دلم اینقذه شده

ایشالا شوهر کچل گیرت بیاد که اینقد منو عاشق خودت کردی که موقع انتخاب رشته هم الویت اولم این بود از ته خارج نشم که تورو ببینم

خدایم ارزشش رو داری

اخه چرا اینقذه تو خوبی

ادم دلش میخواد بیاد اینقد فشارت بده که بگوزی از 7 سوراخت بو بلند بشه:))

عکست رو هر دفعه گوشیم رو روشن میکنم میبینم

لامصب چشات جادو میکنه ادم رو

قشنگ یه 2 دیقه هر دفعه میرم تو خلصه

دلم میخواد بلاخره اون روز بیاد که دیگه نگران باغ بون نباشیم:دی

میفهمی که چی میگم:دی

صبح پاشم ببینم یه گودزیلا با موهای ژلیده و لباس خواب ولو و خلاصه یه لولو کنار خوابیده بعد چنان برینم به خودم که تا 7 فرسنگ قهوه ای شه

خوب کثافت یکم به خودت برس بخواب :دی

خودم رو خراب کردم:دی

بعد اروم بیام بوست کنم بگم

کچل زشت من

پاشو

بعد تو بگی

اردلان

نمیخوام

منم بگم گه نخور عشقم پاشو

بعد2 ساعت باهم کل کل کنیم بعد به زور بلاخره پاشی بعد 30 مین بعد بگم خوب عشقم خوابت میاد برو بخواب:دی

بلاخره مشکل روانیه دیگه دست خودم نیست:))

بله یه همچین اسکلیم من

غرغمولتم خانومم

...

یه مشت اسکل در هم جمع شدیم با هم شعر خشحال شاد خندانم میخونیم و تشکیل اجتماع دادیم

طرف دختره 25 سالشه شوهر داره بعد دارم باش بازی انلاین بازی میکنم  میگم برو بزنشون ج نمیده میگم چرا جواب نمیدی میگه من شوهر دارم باید سنگین باشم شما ها نامحرمین

میگم واقعا من تو اینجا احساس پدری دارم همه سناشون 13 سالس هنو شاشون کف نکرده بعد باز من خودمم 7 سال ازت کوچیکترم یه چند سال زودتر اقدام به بارداری میکردی الان مادرم بودی

بعد بهمون میگی نامحرم؟

میگه بله الانم شوهرم بغل دستمه عصبانی شده با یه پسر دارم میحرفم

بقران تحریما بد فشار اورده ها

دیگه خون ملتم توان اینکه به مغزشون برسه نداره

یه دعا میکنم  همه امین بگین

بعد فردا باز پست عاشقانه میزارم

خدایا میریضای دنیارو شفا بفرما

خدایا این خشک مذهبی هارو در افق عمشون رو  محو بفرما 

خدایا اینای که اسلام به گند کشیدن بفرما

خدایا بفرما

صلواتتتت

...

میدونی

دلم میخواد یه روز بیاد بیای کنارم

بگی اردلان من عادت دارم

من بگم به چی

بعد هر هر بخندیم

بعد منم بگم منم عادت دارم عشقم

بعد تو بگی دیونه ای دیونه

من بگم نصف....

بیخیال صلوات بفرستین:دی

اینقد خوبه دارم تورو

بهت همه چی میگم

همه کرمی میریضم

هرکاری میخوام میکنم ولی باز هیچی نمیگی

ادم تا یکی با این خصوصیات رو داره دیگه بهشت کیلو چنده

بقل سهی جون دل خوش سیری چند؟

دلم میخواد بعد ازدواج

بیای کج بشینمت رو پام

هی بگی نه سنگینم منم هی بگم گه نخور عشقم سنگین تر میشیا:دی

بعد بیام اروم همه جای صورتت رو ببوسم

عاشق اون لحظم که بعد بوسیدنت چشات رو گرد میکنی اول  اطراف نگاه میکنی

بعد تو چشام زل میزنی

ادم یاد پاتریک میوفته و حس میکنه با حالت شومبوس گومبولی میگی

موتونم کلاتون لو بگیلم؟:))

اصلا عاشق همه چیتم

ادم دلش میخواد بندازتت رو تخت

پیرهنو شلوارش رو در بیاره

بیوفته به جون لپ هات از بس نرمه کثافت اخر میبلعمشون

خاک بر سر منحرفت کنن نکنه فکر کردی از اون کار بی ناموسیا میخواستم بکنم

برو خانوم ما ازون خانواده هاش نیستیم

ماه رمضون ها

اون تسبیح من کوووووووووو

دلم میخواد کلا بو بکشمت بوی تنت ادم رو مست میکنه

کی گفته انسان پرستیدنی نیست

البته در مقام بالا سری نه ها

ولی تو پرستیدنی ترین موجودی برای من ضعیفکم:دی غرغمولتم

...

2160 riazi

khodam midonam ridam lazem bezekr nist

man semah akharo nakhondam

...

خوبم

خوب نیستم

نمیدونم حالم خوش نیست

فقط دارم لذت میبرم

از یه چیز

دقیقا همون یه چیزی که باید باشه

از با محبوب قلبم حرف زدن

اعتراف میکنم

اون حتی اگه نه انسان باشه نه ادم

نه حتی موجود زنده

یا حتی اگه بخواد کوچیکترین سنگ دنیا هم باشه که با میکروسکپ میشه دید

من خوش بخت ترین موجود تو کل جهان هستی بودم و هستم

چون لاقل میدونم این سنگ کوچولو بهم ارامش میده

هم دردمه

هم دممه

همسرمه

همه کسم و از همه مهم تر مال فقط وفقط منه

و این بهترین چیز تو دنیاس

و حاضرم هیچی نداشته باشم تا تا اخر عمر غرغمولش بمونم

غرغمول رو فقط 3 نفر به جز من میدونن چیه  قضیش

دلم میخواد بغل غغمولم بشینم تا اخر عمر وسط بزرگترین کویر دنیا و تا اخر عمر فقط نگاش کنم

دستای نرمش رو بگیرم بمالم به صورتم

سرم رو بزارم رو پاهاش یه عمر بخوابم

روزی هزار بار همه جاشو ببوسم

هر روز صبح با ناز کردن بدنش بیدارش کنم و هر شب تو بغل خودم بخوابونمش ولی خودم نخوابم و تا صبح بهش خیره بشم تا هیچ چیزی حتی پشه ها هم نتونن بهش اسییبی بزنن

دلم میخواد تا اخر عمر غرغمولش بمونم و هر روز میزانش بیشتر بشه

...

سلام به همه اول از همه بگم امروز بهترین بهترین بهترین روز عمرم بود الته بهترین روزی که میتونه جای امروزم رو بگیر تولد دخترمونه

امروز با پری 4 ساعت باهم بودیم تقریبا

رو پاش خوابیدم و کلی کارا دیگه کلا سوژه پارک بودیم ولی فوق العاده بود

 میخواستم بگم

پری دیگه امروز من واقعا فنا فی الپریسا شدم

واقعا دیگه کارم از دوست داشتن گذشته واقعا در حد پرستشت رسیدم

البته خدا کنه خدا اینو کفر نگیر

امروز دیگه مطمئن شدم تا ابد و دهر ما دوتا مال همیم

و هیچچیز نمیتونه پری رو از من بگیر

پری میدونی

عاشقانه دوست دارم

میپرستمت

میخوامت

دلم میخواد هر روز و شبم رو با تو بگذرونم حتی اگه همه بگن تلف کردن

اصلا اره اقا دلم میخواد وقتم رو با پریسا تلف کنم

دلم میخواد اصلا براش فنا بشم

به خاطرش با همه دنیا هم میجنگم

امروز پری کاری بام کرد که کل مسیر 10 کیلو متری رو پیاده برگشتم و فقط و فقط اسفالت رو دیدم

حتی قیافه یه نفرم ندیدم چه مرد چه زن

دلم میخواد باهم ازدواج کنیم بدون هیچ دلهوره ای تا اخر عمر کنار هم باشیم دلم میخواد یه روز تمام فقط ببوسمش

گور بابا همه

تا پریسا رو دارم و اون میخنده هیچ چیز و هیچ کسی نمیتونه ناراحتم کنه

و از خدا میخوام خودش عقد مارو ببنده و یه کار کنه و یه جور گره بزنه مارو بهم

که هر چه قدرم خودمون و دیگران زور بزنیم نتونیم از هم فاصله بگیریم

اصلا خدا مارو بکنه تو ... هم تا نتونیم از هم درایم:دی

خدایا عاشقتم کل ارزو ها قبلی  بعدیم رو بیخیال

این یهدونه رو براورده کن حتی اگه به ضررمه خدا جونم

فکر همه جاشو کردم

...

http://www.rarlab.com/rar/wrar50b5prs.exe