...
دیدم
18 سال تنهایی
18 سال بد بختی
18 سال نه دوستی نه کسی
سن 16 سالگی وبلاگی داشتم که اینقد تلخ مینوشتم که بهم میگفتن صادق هدایت
ولی...
پارسال همین موقع بود
رفتم تو نیمباز
دلم خیلی گرفته بود از اون فرناز
دلم پر بود از پگاه که اصلا منو به این راه کشوند
دلم پر بود از اون یکی که دیگه اسمشم نمیبرم که لگد زد به تمام علاقه ای که بهش داشتم
رفتم تو اولین روم اسمش خدا بود
یه نفر بود باهاش صحبت کردم
کلی نالیدم ولی هی میگفت برو بابا
برو خدات رو شکر کن اخر فهمیدم یه دختر معلول که چون فقیرن نمیتونه بره دانشگاه
هی میگفت مطمئن باش برا تو هم درست میشه
من با خودم میگفتم
چی میگه این 18 سال تنها بودم یهو درست میشه؟
اسم اون دختر فرشته بود
خیلی جالب نه؟
روم خدا
فرد فرشته
از اون روم زدم بیرون
رفتم روم عشق
ساکت داشتم چت هارو میخوندم که متوجه شدم یه دخترم هست که عین من تو روم هستا ولی حرف نمیزنه
رفتم باهاش صحبت کردم
-سلام
+ سلام
-اصل میدی؟
+اول تو
-اردلان 18 ساله از تهران
+منم پریسا 17 ساله از تهران
- پریسا خانوم دلم گرفته میتونم باهاتون درد دل کنم؟
+من دلداری بلد نیستم
- عیب نداره فقط میخوام یکی بشنوه دلم خیلی پره
+باشه
- شروع کردم کل زندگی نامم رو تعرف کردم حدودا ساعت 1 شده بود
+ ببخشید میتونم یه چیزی بگم؟
- بفرمایید
+ خیلی دیوونه این
اینهمه خیانت ولی باز موندی؟
-اره
-کلا زندگیم چرت بوده
+ بله معلوم
- میتونم باهاتون یه دوست معمولی باشم؟
فقط دوست تا اگه دلم گرفت باز بحرفیم اگه بعدا دیدم میتونیم بهم اعتماد کنیم دوستی عاشقانه
+باشه
- شمارتم میدی اگه نبودی بهت بزنگم
+ باشه ولی باید قول بدی اگه نشدیم شمارم رو پخش نکنی
- وا مگه خلم؟
+باشه بیا
0935...
اون شب نفهمیدم دقیقا چی شد
ولی
انگار اون روم خدا و فرشته حرفش درست بود
همه چی تموم شد
چشمام باز کردم دیدم
دیگه تنها نیستم
خدا یکی از فرشته هاش رو برا من قرار داده
تازه فهمیدم چرا قبل پریسا هیچ چیزی حتی با دختر بیرون رفتنم نتونسته بودم تجربه کنم
تازه فهمیدم چرا رابطم با اون و پگا ه و فرناز ادامه پیدا نکرده بود
تازه فهمیدم اینکه میگن خدا اگه ازت یه چیز رو گرفت نگران نباش یه چیز بهتر برات در نظر گرفته
یک سال گذشت
بسه دیگه زیاد عاشقانه شد:دی
من خلم چلم
اصلا اسکل
از زندگی نا امید
بد بخت
بیچاره
کصافت
هووووو همه اینا عمت
همینطور دهنش رو وا کرده داره میگه
ولی یه چیز منو زنده نگه داشته
اینکه با همه اینا
یکی فقط یکی
تو این دنیا هست با همه اینا هنوز دوسم داره
خیلی کصافت ها
ولی دوسم داره
کلی هم اشغال
ولی دوسم داره
کچل زشتم هست
ولی دوسم داره
سگ باهاش دوست نمیشه
ولی دوسم داره
پس گور بابا همه خشگلا و خوبا و مهربونا و دافا شاخا
خوبا عالیا
کل دنیا هم نباشن
فقط این باشه
اصلا جونم تازه میشه
تو این یه سال کاری کرد که حتی باورم نمیشه اینقد عاشق شده باشم
اردلان قلیونی لات فلان
تبدیل شده به من
میگن عشق شیر رو موش میکنه همینه ها:دی
ولی خوشحالم خوشحالم بلاخره قدرت عشق چشیدم
امروز که یه سال
دلم میخواد 70 سالگی بیام بگم پریسا دیگه نا زنده موندن ندارم از عشقت ولی باز حتی یه ذره هم ناراحت نیستم دلم میخواد عشقم روز به روز بیشتر بشه بهت و تو هم همینطور و حتی اون دنیا هم مال هم باشیم
عاشقانه تا اخرین روز هستی میپرستمت
نه دنیا ها
هستی اخرین روزی که خدا بگه خب دیگه چراغ هارو خاموش کنین منم دیگه حوصله ادامه دادن ندارم
تا همون روز فقط تورو میخوام و غرغمولتم
سالگردمون مبارک عشق ابدی من
♥تولد پریسا:75/8/4